Sista skolveckan är kommen...

Oj vad tiden går snabbt... I helgen så har jag varit i York för att hälsa på min kusin och hennes man. Så kul att få träffa dem och få se hur de bor. Det var även mysigt att få se hur York ser ut och strossa runt på julmaknaden.
      

 

  
 
 
 
 
 
Nu har sista skolveckan kommit och det känns helt overkligt. Känns nästa som att precis har kommit hit. Efter denna veckan så har jag bara en praktik vecka som kommer spenderas på en förskola här i England. Ska bli så kul att få se hur de arbetar här i England. Efter det så är det dax att dra sig hem till Sverige igen. Mycket tråkigt men också skönt att få komma hem. Kommer sakna alla nya vänner jag har fått chans att lära känna här, så dem kommer det bli tråkigt att lämna dem. Kommer även att sakna att bo ihop med mina rumskamrater som jag har fått bo med och lära känna under dessa tre månader. Helt underbara människor!  <3
 
Älskar denna bilden på två av mina rumskompisar/vänner! så härlig bild!!! :D

Skriver detta nu då jag är väldigt dålig på att blogga och kommer troligtvis glömma av att blogga ;P
 
 

Kommentera här: